Saturday 2 November 2013

China Memasang Mikrocip pada seterika elektrik dan cerek yang boleh mengimbas peranti Wi -Fi untuk berkhidmat malware


China+is+planting+spying+microchips+in+Electric+Iron+and+kettles+that+can+scan+Wi-Fi+devices+to+serve+malware
Cip tersembunyi yang digunakan oleh penjenayah siber dan penggodam yang ditaja oleh kerajaan untuk menyusup masuk ke rangkaian syarikat dan organisasi untuk pelbagai tujuan, untuk menghantar spam atau untuk perisikan siber.


Fakta yang telah berlaku di Rusia , saluran Negeri milik Rossiya 24 telah menunjukkan imej-imej besi elektrik termasuk dalam kelompok import Cina di mana pengendali mendapati cip yang digunakan untuk mengintip persekitaran sekeliling .

China menanam Mikrocip praktikal dalam setiap peranti elektrik, baru-baru ini ia telah mendapati bahawa besi cerek elektrik dan telah diubahsuai dengan teknik ini untuk melancarkan serangan spam.

China menanam mengintip mikrocip di Iron elektrik dan cerek yang boleh mengimbas peranti Wi -Fi untuk berkhidmat malware
China+is+planting+spying+microchips+in+Electric+Iron+and+kettles+that+can+scan+Wi-Fi+devices+to+serve+malware1
Mikrocip ini telah dilengkapi dengan mikrofon kecil dan menurut wartawan komponen kebanyakannya digunakan untuk berkhidmat malware dan cip sebenarnya mampu untuk menyambung mana-mana komputer dalam lingkungan 200m pada dilindungi rangkaian Wi -Fi.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Recent Posts

ping busuk

Pingje

HarryD Blog © 2013. All Rights Reserved | Back To Top